Selvvalgt fordypning

De fire siste ukene har vi arbeidet med selvvalgt fordypningsoppgave.

Jeg bestemte jeg meg for å jobbe i Illustrator. Mitt mål for denne oppgaven var å bli bedre kjent med programvaren og lære meg flere verktøy og effekter som kan komme til god nytte senere.

Verktøy jeg har blant annet lært meg å bruke under dette prosjektet er symbol spray og gradient tool. Jeg har i tillegg fått sett mer på effekter og mange av de mulighetene programvaren kan by på.

Jeg endte opp med å lage litt forskjellige illustrasjoner som jeg la til i besvarelsen min. Jeg har blant annet prøvd meg på 3D effekt og low poly. Veldig gøy!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

