1950 brosjyre

Denne gangen skulle vi lage en brosjyre. Brosjyren skulle ha et preg av 1950-tallet og designet måtte være inspirert fra den tiden.

Til brosjyren min, så la jeg mest vekt på fargebruk og mønster. I tillegg har jeg tatt i bruk fonter med et preg av vintage. Jeg valgte også å lage illustrasjoner som passet til teksten jeg hadde skrevet, og som også gir meg følelsen av 50-tallet.

Dette var et tverrfaglig prosjekt mellom mediedesign og engelsk. Innholdet til brosjyren skulle være skrevet på engelsk, og skulle også ha noe å gjøre med 50-tallet.

Skjermbilde 2016-04-06 kl. 19.56.40

Skjermbilde 2016-04-06 kl. 19.56.54

 

 

Leave a Reply

