MITT ÅR PÅ FLERKAMERA

Dette skoleåret begynner å nærme seg slutten. I løpet av dette året har jeg lært utrolig mye, både innefor medier og kommunikasjonsfaget, men også om samarbeid og selvstendighet.

Dette året har jeg også fått muligheten til å jobbe med noe jeg alltid har hatt lyst til å gjøre, nemlig med flerkameraproduksjon. På dette ene året har jeg erfart hvordan det er å jobbe i den virkelige bransjen. Jeg har opplevd flere produksjoner, noen store og noen mindre. Jeg har prøvd meg på flere roller blant annet som kameramann og ansvaret for bildemiks.

Ser fram til enda et år med flerkamera til høsten!13334750_549422391895447_1154134804_o

 

Leave a Reply

