Velkommen skoleåret 2016/2017

Vi nærmer oss allerede uke tre av skoleåret 2016/2017.  Jeg har fullført det første året av mine tre år på vidregående skole, og er nå klar for å gå inn i mitt andre skoleår, og nå på en ny skole. 

Det er ingen hemmlighet at valget kom som et sjokk for mange, meg inkludert, men det er noe jeg har vurdert i en lengre tid og mener det var det beste valget for min del.

Forrige skoleår, bydde på mange utfordringer, morsom lære og mye glede. Jeg vil takke min forrige klasse og lærere for et utrolig lærerikt år, fylt med gode minner og opplevelser. Jeg kommer ikke til å glemme dere!

12841454_1085683728197065_3159793425429593866_oFor en herlig gjeng! (Illustrasjon: Caroline Rygh Steenberg)

 

Det var godt å se igjen gamle fjes, og få møte nye. Mitt første intrykk av den nye skolen, er veldig bra. Klassen består av mange kreative sjeler med et utrolig smittende humør. Ser frem til å bli kjent med de ukjente og for å gjenforenes med de gamle.

Mine forventninger til det kommende året består av mye læring og nye erfaringer. Jeg ser frem til enda et (forhåpentligvis) supert skoleår!

 

Leave a Reply

