Designmanual

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, har vi jobbet med å promotere for RTF (Ringerike turnforening), og NM i troppsturn som da skal bli holdt i April.

Vi fikk i hovedsak utdelt to forskjellige oppgaver. En i mediedesign som jeg skal gå mer inn på nå, og en annen oppgave i medieproduksjon som jeg vil komme tilbake til når resultatet er klart til å vises.

Denne oppgaven gikk ut på å designe en ny logo til RTF. Vi skulle i tillegg lage en designmanual for å fremme deres grafiske profil, og til slutt fremføre hele designmanualen og arbeidsprosessen for kunden som da er de som styrer turnforeningen.

Oppgaven i seg selv var krevende, og vi hadde ikke så mye tid på oss. Etter litt tidspress midt i arbeidsprossen, fikk jeg samlet meg og fikk levert et produkt som jeg er fornøyd med.

Du kan se hele manualen om du laster ned PFD filen her: design-manual-5 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

