Eksamen 2017

Enda et skoleår er over og eksamen er endelig ferdig.

På forbredelsesdagen skulle vi lage en ny emballasje til Rema 1000 sine kidneybønner. Emballasjen skulle være fresh, tidsriktig og tilpasset til målgruppen ungdom og unge voksne. Slik ble emballasjen:Skjermbilde 2017-06-16 kl. 08.16.09Vi skulle i tillegg reklamere for produktet. Vi kunne velge mellom radioreklame, trykkreklame eller TV-reklame. Jeg bestemte meg for å gå for den siste.

På selve eksamensdagen, satte jeg i sammen alt jeg hadde av råmateriale og finpusset til en video på 45sekunder. Her kan du se reklamen:

Til slutt, skrev jeg et refleksjonsnotat for å begrunne diverse valg jeg tok under prosessen.

Refleksjonsnotat – Minda SP

Leave a Reply

